Известие

Collapse
No announcement yet.

Решен проблем с "клатене" на обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Решен проблем с "клатене" на обороти

    Много много собственици на 156-ци включително и аз сме се оплаквали от тези пусти обороти когато колата е в движение на свободна.Аз лично какво ли не пробвах.Правихме няколко пъти диагностики нищо не излезе като грешки.Свещи, дебитомери, стъпковото моторче, ламбди сонди даже и пин 15 отрязохме.Какво ли не сме гледали всичко е наред а оборотите все още си ходят от 600 до 1500 когато колата е по инерция на свободна.За една година съм дал около 2000 лева за ремонти (нужни) и от нито един не дойде като плюс оправянето на обороти.
    Таа по същество.Реших да видя тая пуста дросел клапа.Разкачам гумената тръба към нея и като я видях зяпнах.Стои си полу отворена от боклуци.Ама боклуци да ви види окото.Започна се чистене с художническа четка и кореселин около 15 минути.Мръсотия все още тече.Изчистих я до блясък.Запалих и за мое учудване оборотите заковаха на 1200 студена и 900 топла.Не помръдват при изключване от скорост.Навъртях и едни бързи 20 километра и оборотите си заспиват на 900 с никакво колебание нагоре надолу.Преди това и при смяна на предавка докато натиснеш съединителя падаха веднага на 900 и смяната на скорости беше много гадна.Сега го намя това нещо.Оборотите си падат плавно и спокойно.На мен чистенето на дросел клапата ми помогна.Ако имате същия проблем.Първо проверете там.Не струва нищо освен малко кореселин и четка.
    Дано съм бил полезен.
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Честито колега.

    Моята също клатеше много , изчистих идеално клапата със спрей за карбуратори , стана като нова. Заспаха оборотите за 2-3 дена и пак започна . Сега на бензин е горе-долу добре , на метан ги клати...а това се случва след смяна на ламбдасонда.
    Явно проблема е комплексен.
    Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
      Много много собственици на 156-ци включително и аз сме се оплаквали от тези пусти обороти когато колата е в движение на свободна.Аз лично какво ли не пробвах.Правихме няколко пъти диагностики нищо не излезе като грешки.Свещи, дебитомери, стъпковото моторче, ламбди сонди даже и пин 15 отрязохме.Какво ли не сме гледали всичко е наред а оборотите все още си ходят от 600 до 1500 когато колата е по инерция на свободна.За една година съм дал около 2000 лева за ремонти (нужни) и от нито един не дойде като плюс оправянето на обороти.
      Таа по същество.Реших да видя тая пуста дросел клапа.Разкачам гумената тръба към нея и като я видях зяпнах.Стои си полу отворена от боклуци.Ама боклуци да ви види окото.Започна се чистене с художническа четка и кореселин около 15 минути.Мръсотия все още тече.Изчистих я до блясък.Запалих и за мое учудване оборотите заковаха на 1200 студена и 900 топла.Не помръдват при изключване от скорост.Навъртях и едни бързи 20 километра и оборотите си заспиват на 900 с никакво колебание нагоре надолу.Преди това и при смяна на предавка докато натиснеш съединителя падаха веднага на 900 и смяната на скорости беше много гадна.Сега го намя това нещо.Оборотите си падат плавно и спокойно.На мен чистенето на дросел клапата ми помогна.Ако имате същия проблем.Първо проверете там.Не струва нищо освен малко кореселин и четка.
      Дано съм бил полезен.

      Е то това е първото, което трябва да се направи при клатене на оборотите на празен ход
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #4
        аз на една бензинова алфа гледах дроселовата клапа заради тоя проблем, ама дросела беше като чисто нов.
        JTD 105+

        Comment


        • #5
          Колега Subsense, може ли да споделиш впечатления след 1-2 седмици шофиране? Дано не се окаже, че радостта ти е прибързана...
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #6
            И аз от това се опасявам, но като понавъртя още километри пак ще пиша в темата дали си стоят нещата нормално.
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
            Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
            Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

            Comment


            • #7
              Да не ти убивам радостта колега, ама най-вероятно пак ше заклати.И аз така първия път като чистих дросела беше голем кеф...два дни.
              Alfa 156
              ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
              sigpic

              Comment


              • #8
                То не е зле да се направи и една адаптациика след това......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Дано ти се е получило трайно, ма малко вероятно да се радваш повече от няколко дена.Виж и двата маркуча преди и след дросела да нямат напуквания, излизат от един тройник над 4 цилиндър, въобще след дебитомера не трябва да има пропуски на въздух.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    на някой им се получава и от едно чистене дроселова клапа
                    визирам колега с 1.8 тс на 140 000 реални ..
                    sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                    Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                    И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                    Ramstein - Benzin
                    https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                    Comment


                    • #11
                      Абе стига с тези глупости с почистване на дроселната клапа! Не разбрахте ли най-накрая, че тя е еднакво мръсна, когато двигателя работи на място (оборотите са ОК) и когато двигателя работи на празен ход и колата е в движение (оборотите се клатят). Няма никаква връзка между клатенето на оборотите и степента на замъсеност. На мен ми клатеше и реших да почистя дроселната клапа, откачих тръбата на входа на клапата и какво да видя - съвсем малко мизерия. И то тази мизерия колко да промени въздушния поток, когато е затворена? Николко. Защото ECU-то веднага коригира съотношението въздух/бензин, като информацията я дава нашият добър другар в живота - дебитомера. Така, че замърсеността на клапата отпада.
                      Към колегата Subsense: прекъсни 15 пин на оборотомера и се наслаждавай на заковани обороти. Единственият минус на процедурата е, че като пуснеш педала на газта го няма това минимално задържане на оборотите, както и плавното им спадане. Но вече повече от половин година си карам така и се кефя.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #12
                        А това си е гаден "минус".
                        Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                        Comment


                        • #13
                          Минус е, определено, но от двете злини избрах по-малката . Щото заради това "клатене" ми е изгасвала на завой и не искам втори път да ми се случва да въртя волана, все едно че карам Жигула. А и спирачките спират с триста зора.
                          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                            Абе стига с тези глупости с почистване на дроселната клапа! Не разбрахте ли най-накрая, че тя е еднакво мръсна, когато двигателя работи на място (оборотите са ОК) и когато двигателя работи на празен ход и колата е в движение (оборотите се клатят). Няма никаква връзка между клатенето на оборотите и степента на замъсеност. На мен ми клатеше и реших да почистя дроселната клапа, откачих тръбата на входа на клапата и какво да видя - съвсем малко мизерия. И то тази мизерия колко да промени въздушния поток, когато е затворена? Николко. Защото ECU-то веднага коригира съотношението въздух/бензин, като информацията я дава нашият добър другар в живота - дебитомера. Така, че замърсеността на клапата отпада.
                            Към колегата Subsense: прекъсни 15 пин на оборотомера и се наслаждавай на заковани обороти. Единственият минус на процедурата е, че като пуснеш педала на газта го няма това минимално задържане на оборотите, както и плавното им спадане. Но вече повече от половин година си карам така и се кефя.
                            При мен клатеше оборотите само в джинение на свободна.На място бяха заковани на 900.Ходих и отрязохме ПИН15. Няколко дни беше добре.После пак се започна.Огасяла ми е в завои и чувството, че ще се забиеш в нищо неподозиращата кола която чака на червено на сфетофара е стряскащо.Това почистване ми хрумна ей така от нищото.Моята клапа наистина беше ужасяващо замърсена.Пясък, кал , маслко какви ли боклуци не изчистих.За момента няма промяна в доброто положение с оборотите.Не са ми падали под 900 изобщо.Нито в движение, нито на място.От чистенето насам и врътнах около 300 километра.

                            П.П Щом тази мръсотия е стигнала до дросел клапата, не искам да си представям на какво прилича дебитомера ми ....

                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Дано ти се е получило трайно, ма малко вероятно да се радваш повече от няколко дена.Виж и двата маркуча преди и след дросела да нямат напуквания, излизат от един тройник над 4 цилиндър, въобще след дебитомера не трябва да има пропуски на въздух.
                            Точно и тези маркучи оглеждах.Здрави са и нямат пукнатинки.
                            Last edited by Subsense; d.m.y г., 19:19.
                            Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
                            Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
                            Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

                            Comment


                            • #15
                              Тя тази мърсотия не идва през дебитомера а през маркучите , които е описал колегата по-горе.
                              Алфа 156 1.8ТС+ГИ-метан

                              Comment

                              Working...
                              X